Termenii şi condițiile generale se vor aplica tuturor vânzărilor de bunuri şi servicii de către S.C EVOLT RIACAR S.R.L. (numită EVOLT RIACAR de aici înainte), prin intermediul magazinului virtual www.devolt.ro.
Legea aplicabilă contractului este cea a statului român.
Prezenta secțiune definește orice contract în temeiul căruia Vânzătorul, EVOLT RIACAR , transferă sau se angajează să transfere proprietatea asupra unor produse către consumator, iar consumatorul plăteşte sau se angajează să plătească preţul acestora, inclusiv orice contract care are drept obiect atât produse, cât şi servicii.
Folosirea acestui site implică acceptarea Termenilor şi Condițiilor listate mai jos.
Prevederile de mai jos reprezintă Termenii şi Condiţiile EVOLT RIACAR .
În cazul în care ne informați, înainte de încheierea contractului (verificarea comenzii), că solicitați livrarea înainte de sau la o dată anume precizată, această dată fiind esenţială din punctul dvs. de vedere, vă rugam să nu plasați comanda, EVOLT RIACAR neasumându-și responsabilitatea pentru livrări la date fixe, ci înăuntrul termenului fixat în prezentul contract.
Prin accesarea în continuare a site-ului de către dvs. reiese acordul dvs. expres, explicit și în cunoștința de cauza cu privire la acceptarea termenilor și condițiilor contractuale, contractul producând efecte obligatorii asupra dvs.
Totodată, prin plasarea unei comenzi de către dvs. pe acest site, recunoașteți în mod explicit că această comandă implică o obligație directă de a plati vânzătorului EVOLT RIACAR pentru produsele sau serviciile cumparate.
-
- Preambul
Cumpărător – persoană fizică sau juridică sau altă entitate care își face un cont pe site și care plasează o Comandă confirmată de Vânzător.
Vânzător – EVOLT RIACAR srl , cu sediul social în jud. Botosani, loc. Catamaresti-Deal, str. Irisului, nr.17, având CIF RO35316651, Nr. de ordine în registrul comerțului: J7/482/2015, cont RO71BTRLRONCRT0330906701 RON deschis la Banca Transilvania.
Datele de contact sunt disponibile în secțiunea “Contact”.
Comandă – un document electronic apărut ca formă de comunicare între Evolt Riacar și Cumpărător, prin care Evolt Riacar este de acord să livreze produsele comandate și Cumpărătorul este de acord să achite contravaloarea acestora.
Produse – bunuri care urmează a fi furnizate de către Evolt Riacar Cumpărătorului ca urmare a contractului încheiat.
Contract – o Comandă confirmată de către Vânzător.
Taxa de timbru verde – valoarea exprimată în lei, plătită de către Vânzător către societatea autorizată cu preluarea operațiunilor de colectare, transport și valorificare/reciclare a deșeurilor echipamentelor electrice și electronice, astfel cum este prevăzut de legislația în vigoare. devolt.ro nu face vânzări nesolicitate.
- Preambul
-
- Informații despre produs
Produsele comercializate prin intermediul site-ului devolt.ro sunt produse noi și în momentul livrării
sunt insoțite de factura fiscala/bon fiscal, conform legislației în vigoare.
- Informații despre produs
Devolt.ro poate publica pe site informații despre Bunuri și/sau Servicii și/sau promoții practicate de
către acestă sau de către oricare alt terț cu care are încheiate contracte de parteneriat, într-o anumită perioadă de
timp și în limita stocului disponibil.
Produsele sunt oferite în condițiile respectării prevederilor prezentului contract și în limita stocului disponibil.
Din acest motiv EVOLT RIACAR își asumă dreptul de a nu onora o anumită comandă în cazul în care respectivul produs nu se mai regăsește în stocul magazinului, produsele ramase care rezulta ca fiind neconforme pentru livrare
sau din motive independente de EVOLT RIACAR.
Toate informațiile folosite pentru descrierea Bunurilor disponibile pe site (descrieri si caracteristici,imagini statice / dinamice / prezentări multimedia / etc.) nu reprezintă o obligație contractuală din partea Vânzătorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.
Pentru sisteme complete sau achizitia de componente individuale, destinate sistemelor solare termice, fotovoltaice, pompe de caldura, preturile afisate pe magazinul online devolt.ro, contin TVA-ul de 9% conform legislatiei in vigoare, beneficiarii reducerii de TVA fiind doar pentru persoanele fizice care monteaza si utilizeaza produsele, in locatii cu destinatie de tip locuinta sau cele destinate pentru institutii publice. Pentru celelate produse sau achizitia de produse din grupele sus mentionate, destinate persoanelor juridice si altor entitati, se va calcula TVA de 19% conform Legislatiei in vigoare.
Preturile afișate pe site sunt exprimate în lei si ne rezervăm dreptul de a schimba prețul produselor prezentate pe site fără o notificare prealabilă, functie de dinamica stocurilor si intrarile de stoc cu valori de pret diferite.
Prețul de achiziție tipărit pe factură fiscala/bon fiscal poate fi diferit de cel afisat pe site, datorita motivelor sus mentionate ca urmare a: actualizarilor de stoc, cresteri de costuri la achizitie, cresteri de costuri de transport si de achizitie.
În condițiile prevăzute de lege, prețul Bunurilor electronice afișat pe site, include Taxa de timbru verde. În cazul în care Clientul/Cumpărătorul solicită detalii cu privire la suma exactă adăugată la prețul Bunului, acesta va contacta
Departamentul de Relații cu Clienții EVOLT RIACAR.
Cumpărătorul va fi obligat să achite și toate costurile suplimentare de transport, de livrare, taxele poştale sau de orice altă natură, pentru a vă pune în posesia produselor comandate, costuri care se adaugă la prețul produselor comandate.
Costul de utilizare a mijloacelor de comunicare la distanţă în vederea încheierii contractului vă aparține în totalitate.
De asemenea, în cazul plaților online Vânzătorul nu este/nu poate fi făcut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Cumpărător, incluzând dar nelimitându-se la comisioane de conversie valutară aplicate de
către banca emitentă a cardului acestuia, în cazul în care moneda de emitere a acestuia este, sau diferă de RON.
Responsabilitatea pentru această acțiune o poartă numai Cumpărătorul.
EVOLT RIACAR nu oferă nicio garanție, în afară de cele prevăzute de legislația aplicabilă si declina orice responsabilitate catre Client în ceea ce privește inclusiv, dar fără limitare la, funcționarea acestui site, informația, corectitudinea descrierilor, actualizarea conținutului, produsele de pe site-ul devolt.ro precum și potrivirea lor pentru un anumit scop. Imaginile sau pozele care reprezinta produsele publicate spre vanzare pe site-ul devolt.ro pot fi diferite ca si forma, culoare, nuante, textura, structura, fata de produsul fizic achizitionat.
Precizăm că imagininile produselor au caracter informative si de aceea pot sa difere in orice mod, produsele livrate de catre Evolt Riacar srl si imagini de prezentare de pe site devolt.ro , datorita modificarii caracteristicilor, design-ului, fara notificare prealabila de catre producatori si nu suntem responsabili pentru posibilele diferențe de forma, culoare, caracteristici tehnice, textura sau parametri tehnici între ce este afișat pe www.devolt.ro și cea a produsului achizitionat, sau decalajele în ceea ce privește măsura/dimensiunea produselor, datorită particularităților acestora.
Cumparatorul este de acord în mod expres că folosirea acestui site și cumpărarea produselor se face pe propriul risc, singura derogare reprezentând obligația EVOLT RIACAR de a acorda utilizatorilor dreptul de denunțare unilaterală a contractului conform legislației în vigoare, drept detaliat în cuprinsul acestui document.
3. Garanția legală de conformitate a produselor
Toate produsele comercializate de către site-ul nostru, beneficiază de condiții de garanție legală de conformitate
conform legislației în vigoare (legea nr.449/2003) și politicilor comerciale ale producătorilor.
Garantie produselor difera in functie de categoria de produs si se refera la perioada in care consumatorul
beneficiaza de reparatii gratuite din partea producatorului/importatorului.
Garantia unui produs este valabila atata timp cat produsul a fost utilizat conform instructiunilor de folosire ce i-au fost remise de catre comerciant odata cu produsul si la care este indreptatit conform OG21/1992 (doar pentru produsele de folosinta indelungata), manual de instructiuni/utilizare. Aceste documente vor fi remise doar pentru produse cu folosinta indelungata. Pentru produsele cu folosinta indelungata produselor li se ofera o grantie de conformitate de 2 ani. In cadrul acestui termen producatorul repara, inlocuieste sau restituie contravaloarea produsului, conform LG449/2003, Art.11 Reparatiile se vor efectua in maxim 15 zile de la comunicare.
Termenul de garanție legală de conformitate (inclusiv pentru vicii ascunse) este de 2 ani și se calculează de la data
livrării produsului.
Garantia se pierde atunci cand:
-
- provoci avarii sau deteriorari mecanice produselor
-
- daca produse sunt expuse excesiv la radiatiile solare, motiv pentru care nu mai functioneaza normal
-
- aduci modificari sau interventii neautorizate produselor comandate
-
- produsele se deterioreaza ca urmare a nerespectarii instructiunilor de utilizare
-
- produsele se deterioreaza ca urmare a transportului, manipularii sau instalarii gresite
-
- produsele sunt distruse prin lovire
-
- marcajul cu modelul sau seria produsului sunt distruse de catre tine
-
- produsul a fost avariat sau distrus prin inundare, incendiere, expunere la soare sau descarcari electrice
-
- circuitele interne ale produselor sunt distruse din cauza socurilor
-
- perioada in care Certificatul de garantie al produsului este valabil, expira sau se incheie.
Prezumția lipsei de conformitate nu poate fi invocată atunci când:
- perioada in care Certificatul de garantie al produsului este valabil, expira sau se incheie.
-
- este incompatibilă cu natura produsului – această situație intervine, în general, în cazul produselor a căror durata
medie de utilizare este mai mică de 6 luni,
- este incompatibilă cu natura produsului – această situație intervine, în general, în cazul produselor a căror durata
-
- este incompatibilă cu natura lipsei de conformitate – lipsa de conformitate este provocată de utilizarea incorectă a
produsului de către consumator sau de uzura normală a produsului (ex: acumulatorii).
Garanție voluntară convențională se poate acorda doar dacă producătorul oferă o astfel de garanție comercială.
În nici într-un caz, drepturile consumatorului nu sunt afectate de existent sau inexistentă unei garanții convenționale
comerciale.
- este incompatibilă cu natura lipsei de conformitate – lipsa de conformitate este provocată de utilizarea incorectă a
4. Comanda
Cumpărătorul poate efectua Comenzi pe site, prin adăugarea Bunurilor dorite în coșul de cumpărături, urmând a
finaliza Comanda angajându-se la plată prin una din modalitățile indicate. Odată adăugat în coșul de cumpărături,
un Bun este disponibil pentru achiziție în măsura în care există stoc disponibil pentru aceasta. Adăugarea unui Bun în coșul de cumpărături, în lipsa finalizării Comenzii, nu atrage după sine înregistrarea unei Comenzi, implicit nici rezervarea automată a Bunului.
Prin finalizarea Comenzii, Cumpărătorul consimte că toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de
cumpărare, sunt corecte, complete și adevărate la data plasării Comenzii.
Dacă EVOLT RIACAR confirma comanda integral, acest lucru va implica o acceptare completă a
termenilor Comenzii.
Acceptarea Comenzii de către EVOLT RIACAR se consideră finalizată atunci când există o confirmare electronică
(via e-mail) din partea EVOLT RIACAR către Cumpărător, conform căreia Comanda a fost verificată, și urmează să
intre în procesul de livrare, fără a necesita o confirmare de primire din partea Cumpărătorului.
EVOLT RIACAR nu consideră în niciun moment o comanda neconfirmată, adică pentru care nu a fost trimis email de
confirmare, ca având valoarea unui Contract.
Prezentul Contract întra în vigoare la confirmarea finală a Comenzii de către EVOLT RIACAR.
5. Modalitate de plata
Pentru cumpărăturile online cu livrare prin curier:
Plată se poate efectua:
-
- la livrare ramburs (numerar).
-
- Ordin de plata Bancar.
6. Livrarea
Livrarea se poate face într-unul dintre magazinul noastru din Botosani sau prin curierat rapid cu unul din partenerii noștri.
Ne rezervăm dreptul de a întârzia/refuza o livrare în cazul în care ați optat pentru plata on-line însă suma virată nu este evidențiata în conturile noastre până la termenul limita stabilit pentru vânzare.
Pentru livrarea prin curier rapid, livrarea se face numai pe teritoriul României, între orele 9.00-17.00, de Luni până Vineri, în maxim 30 zile lucrătoare de la confirmarea cu succes a comenzii, la adresă specificată. Pentru situațiile în care transportatorul majoreaza tariful de livrare, ne rezervăm dreptul, la rândul nostru, să modificăm acest preț, fără o notificare prealabilă. Majorarea de preț întra în vigoare și se aplică tuturor livrărilor expediate după anunțarea
majorării, cu excepţia celor aflate în procesul de livrare.
Dacă nu livram produsele în termenul stabilit, aveți dreptul la rezoluţiunea contractului. În acest caz, vă vom rambursa fără întârzieri nejustificate toate sumele plătite în temeiul contractului în decurs de cel mult 15 zile calendaristice de la data la care ne-ați comunicat decizia de terminare a contractului pentru motivul de mai sus, cu condiția ca decizia dvs. să ne parvină înainte de livrarea efectivă a produselor comandate.
Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor este transferat dvs. în momentul în care dvs. sau o parte terţă desemnată de dvs., alta decât transportatorul, întră în posesia fizică a produselor comandate.
Nu acceptăm onorarea comenzilor prin transportatori indicați de dvs. În acest contract, doar Vânzătorul poate avea opțiunea alegerii transportatorului. O comanda livrata în magazinul EVOLT RIACAR va fi reținuta în vederea ridicării timp de 5 zile calendaristice, de la informarea clientului via e-mail, după care ne rezervăm dreptul de a expune spre vânzare produsele comandate.
Ne rezervăm dreptul de a nu mai onora și expedia comenzi persoanelor care nu și-au îndeplinit obligațiile
contractuale, pecuniare sau de altă natura fată de www.devolt.ro.
În cazul în care clientul solicită în scris sau telefonic, ulterior lansării comenzii, modificări asupra comenzii, termenul de livrare va fi de 15 zile lucrătoare de la momentul ultimei intervenții pe comanda inițială.
De asemenea, ne rezervăm dreptul de a anula comenzile asupra cărora se solicită mai mult de 2 modificări din momentul plasării și a celor cu date de contact incomplete/incorecte sau în lipsă unui răspuns din partea Cumpărătorului.
După doua încercări de livrare nereușite, efectuate de către firmele de curierat partenere, comanda dvs. va fi considerată anulată, iar acest contract reziliat.
Ne rezervăm dreptul de a nu expedia comenzi, persoanelor pe contul cărora se înregistrează cel mult doua comenzi a căror livrare nu a putut fi efectuată cu succes sau a caror valoare este mai mare de 1000 lei, doar cu plata in avans prin Ordin de Plata.
7. DREPTUL DE RETRAGERE
Conform legislației în vigoare, renunțarea la cumpărare este aplicabilă doar clienților persoane fizice.
8. RETUR
Produsul trebuie returnat în termen de maxim 14 zile conform legislatiei în vigoare, îndeplinind conditiile de retur. Produsul trebuie sa fie în aceeași stare în care a fost livrat (în ambalajul original cu toate accesoriile, documentația complete, cu etichetele intacte).
Orice modificare a starii produselor sau deteriorarea ambalajului original a acestora ce face imposibila vanzarea produsului ca nou, duce automat la aplicarea unei proceduri de returnare supusa unor taxe administrative de readucere a produselor la starea in care au fost livrate; taxele sunt cuprinse intre 0 si 50% din valoarea initiala a produsului. Cuantumul taxei administrative va fi comunicat catre client la receptionarea produselor deteriorate/modificate.
NU vor fi acceptate la retur urmatoarele produse: (enumerarea nu este limitativă):
-
- Produsele care nu mai au ambalajul original al producătorului în care a fost livrat sau care au fost desigilate;
-
- Etichetele de identificare ale produsului sau ale ambalajului ori eticheta de retur sunt deteriorate sau lipsesc;
-
- Bunuri care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
-
- Bunuri care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;
-
- Înregistrări audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate după livrare;
-
- Imprimante sau multifuncționale ale căror consumabile au fost desigilate;
-
- Echipamente cu licențe OEM activate (licențe preinstalate pe notebook-uri sau sisteme desktop);
-
- Echipamente de pe care s-au dezinstalat sistemele de operare sau alte programe cu care au fost livrate;
-
- Echipamentele protejate de parole introduse de utilizator sau cele care au configurate conturi personalizate ale
utilizatorilor ce împiedică aducerea dispozitivului la starea inițială din punct de vedere software;
- Echipamentele protejate de parole introduse de utilizator sau cele care au configurate conturi personalizate ale
-
- Aparatele de aer condiționat care au fost montate, aparatele care au fost folosite, produsele care prezintă urme de utilizare (zgârieturi, urme de muradarie, etc.), aspiratoare care au fost folosite, aparatele de bricolaj care au fost utilizate.
NOTǍ: Dacă se constată că nu sunt îndeplinite condițiile menționate mai sus, contravaloarea produselor returnate nu va fi achitată, iar coletul va fi retrimis către Cumpărător acesta urmând să suporte și costurile de retrimitere.
În cazul în care produsul returnat prezintă ambalaj deteriorat sau incomplet, urme de uzura, utilizare, zgârieturi, lovituri, șocuri electrice, accesorii ori documentație lipsă, ne rezervăm dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o suma din valoarea acestuia, suma ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse.
Pentru a se evită neînțelegerile, coletul va fi fotografiat și se va întocmi împreună cu reprezentantul firmei de curierat un proces verbal în care se va specifica starea coletului.
De asemenea, ne rezervăm dreptul de a refuza acceptarea returului în situația unor abateri repetate săvârșite de client (de ex: produse ce nu aparțin EVOLT RIACAR, produse cu termen de returnare depăşit, produse utilizate), inclusiv pentru refuzuri constant și repetate de preluare a comenzilor lansate de pe un cont de client etc. fără o notificare prealabilă.
Pentru cumpărăturile online cu livrare prin curier:
Cumpărătorul este obligat să notifice EVOLT RIACAR intenția de a returna conform termenului.
DREPTUL DE RETRAGERE alegând una dintre următoarele variante:
a) prin înregistrarea unei cereri de retur/exercitarea dreptului de retragere în contul de client;
b) prin completarea formularul de retragere generat în contul dvs. la plasarea cererii de retur exclusiv pentru comenzile returnate integral;
c) printr-o declaraţie neechivocă în care să vă exprimați decizia de retragere din contract și pe care să ne-o trimiteți scris via e-mail pe evoltriacar@gmail.ro .
Nu acceptăm colete retur cu plata la destinatar în cazul retururilor efectuate cu alte companii de transport decât cele agreate de Vânzător.
Toate coletele conținând produse returnate se vor trimite către: „ EVOLT RIACAR ,, Botosani, loc. Catamaresti-Deal, str. Irisului, nr.17
- Aparatele de aer condiționat care au fost montate, aparatele care au fost folosite, produsele care prezintă urme de utilizare (zgârieturi, urme de muradarie, etc.), aspiratoare care au fost folosite, aparatele de bricolaj care au fost utilizate.
Contravaloarea produselor deteriorate în timpul transportului ca urmare a ambalării necorespunzătoare în cazul unei returnări de produs sunt suportate de către client. De asemenea puteți returna Bunurile la adresa noastra din Botosani.
Atentie! Comenzile efectuate pe site-ul devolt.ro, achitate online si livrate prin curier pot fi returnate exclusiv prin intermediul firmelor de curierat.
Pentru a accepta returul în magazinul EVOLT RIACAR pentru cumpărăturile efectuate pe site-ul devolt.ro și
livrate prin curier -exceptie comenzile achitate online cu Card si livrate prin curier- este obligatoriu să aveți la dvs. Produsele, ID-ul Comenzii, Factura Fiscală, Chitanța și CI al persoanei pe numele careia a fost emisă factura. În cazul în care returul este efectuat de către o altă persoană decât cea pe numele căreia a fost emisă factura (rudă, prieten) sunt necesare următoarele: Produsele, ID-ul Comenzii, Factura Fiscală, Chitanța, copie CI al persoanei pe numele căreia a fost emisă factura și CI persoană care efectuează returul.
Dacă nu dețineți documentele originale ale vânzării, returul sau alte Reclamații nu se vor accepta.
EVOLT RIACAR răspunde în perioada de garanție pentru calitatea produselor vândute. Condițiile de garanție acordate consumatorilor sunt în conformitate cu Legea 449/2003 și O.G. 21/1992.
Toate reclamaţiile se vor formula în scris, de îndată ce este practic posibil şi în orice caz, în termen de maxim 48 h de la recepționarea comenzii de către Cumpărător prin contactarea Departamentului Relații Clienți, via e-mail la evoltriacar@gmail.ro
Reclamaţia depusă direct la unul din magazinele EVOLT RIACAR va primi un număr de înregistrare, care i se va comunica persoanei care a depus reclamaţia. În comunicările ulterioare dintre părţi se va menţiona acest număr de înregistrare.
Informațiile și actele necesare demarării anchetei interne vor fi puse la dispoziția EVOLT RIACAR în termen de maxim 48 h, în caz contrar reclamația se va închide până la furnizarea informațiilor și actelor solicitate.
Reclamaţia trebuie documentată prin punerea la dispoziţie a tuturor datelor relevante privând evenimentul invocat.
Reclamantul trebuie să pună la dispoziţia EVOLT RIACAR numărul comenzii/facturii, documentul de transport (NT),
motivul reclamaţiei, fotografii (în cazul produselor neconforme/deteriorate) cauzele presupuse a fi condus la reclamaţie, pretenţiile clientului.
În soluţionarea reclamaţiei se vor avea în vedere următoarele etape:
-
- verificarea preluării comenzii și livrării coletului;
-
- analiză internă.
În vederea soluționării reclamației, EVOLT RIACAR poate să decidă:
- analiză internă.
-
- remedierea mărfii reclamate pe cheltuiala sa;
-
- plata contravalorii mărfurilor;
-
- respingerea reclamației;
Nicio reclamație nu va fi luată în calcul dacă marfa a fost modificată sau s-a intervenit în orice fel asupra ei. Prezenta enumerare nu este limitativă.
Clientul nu este îndreptățit să solicite daune de interese cu privire la calitatea sau cantitatea mărfurilor achiziționate de la EVOLT RIACAR, dacă nu a respectat procedura de reclamație sus-menționată.
Termenul de soluţionare a reclamaţiei va fi de maxim 15 zile calendaristice de la data înregistrării acesteia.
- respingerea reclamației;
9. Securitatea datelor și comunicările comerciale
Datele personale colectate vor fi folosite numai în scopul declarat al acestui site.
Informațiile din formularul de comanda vor fi folosite pentru a vă trimite confirmarea comenzilor, eventualele promoții,
buletinele informative periodice etc. numai cu acordul prealabil al utilizatorului site-ului. Ne obligam să nu facem publice sau să nu vindem bazele de date conținând informații referitoare la datele personale ale clienților noștri.
10. Limitare de responsabilitate
Nu vom fi răspunzători pentru: orice fel de prejudiciu (direct, indirect, accidental sau nu) ce rezultă din folosirea sau din incapacitatea de folosire a informației prezentate pe site și orice tip de erori sau omisiuni în conținut care pot conduce la orice fel de pierderi.
Continutul site-ului web www.devolt.ro (inclusiv, dar fara a se limita la imagini, texte, elemente de
grafica web, scripturi, elemente grafice, logo precum si alte date) este proprietatea EVOLT RIACAR si a partenerilor
si furnizorilor sai, fiind aparat de Legea dreptului de autor si de legile privind proprietatea intelectuala si industriala.
Pe aceste considerente este absolut interzisa utilizarea acestor elemente fara acordul scris al EVOLT RIACAR.
EVOLT RIACAR nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumpărătorul sau oricare terța parte o
poate suferi ca rezultat al îndeplinirii de către EVOLT RIACAR a oricărei din obligațiile sale conform Comenzii și
pentru daune care rezultă din utilizarea Bunurilor după livrare și în special pentru pierderea acestora.
-
- Forța majora
EVOLT RIACAR își rezervă dreptul să întârzie sau să anuleze livrări ale produselor comandate, dacă acestea nu pot
fi onorate din motive independente de EVOLT RIACAR care includ: incendii, explozii, inundații, condiții meteorologice
extreme, epidemii, greve, acțiuni guvernamentale, războaie, acte de terorism, proteste, răscoale, tulburări civile sau
alte impedimente de forța majora conform uzanțelor legii romanești.
Dacă în termen de 15 (cincisprezece) zile lucrătoare de la data producerii lui, respectivul eveniment nu încetează
fiecare parte va avea dreptul să notifice celeilalte parți încetarea de plin drept a Contractului fără ca vreuna dintre ele
să poată pretinde celeilalte alte daune-interese.
16.Litigii
Orice litigiu apărut între Utilizatori Persoane Fizice și EVOLT RIACAR va fi rezolvată prin cale amiabilă. În cazul în
care nu s-a reușit stingerea conflictului pe cale amiabilă, competenta revine instanțelor de judecată romane pe raza
in care isi are sediul EVOLT RIACAR.
- Forța majora
-
- Dispozitii finale
În conformitate cu prevederile Codul Civil, EVOLT RIACAR își rezervă dreptul de a efectua modificări ale
prevederilor semnalate, precum și orice modificări asupra site-ului devolt.ro, structurii acestuia sau
orice alte modificări ce ar putea afecta site-ul, fără a fi necesară vreo notificare prealabilă către utilizatori în acest
sens.
- Dispozitii finale